niedziela, 13 stycznia 2013

O mnie




Pierwsze próby samodzielnego tworzenia własnej garderoby podjęłam już w szkole podstawowej , potem konsekwentnie rozwijałam swoje umiejętności w zakresie krojenia i szycia, a będąc na studiach za projektowałam i wykonałam samodzielnie pierwszą suknię ślubną. ( do tej pory uszyłam ich 6)

Potem przyszedł czas na założenie rodziny i kolejne wyzwania - tworzenie ciekawych "ciuszków" dla moich dzieci. Ich stroje na balach karnawałowych były zawsze ciekawe i niepowtarzalne. Oprócz tego cały czas szyłam dla siebie, rodziny i swoich znajomych.

Wielką wagę przywiązuję do wykończenia szytej przeze mnie odzieży oraz do doboru odpowiedniej tkaniny. Każda z nas - kobiet jest inna, nasze figury,  gusta i  oczekiwania wobec mody też są różne, dlatego  tak ważne dla mnie jest indywidualne traktowanie każdej osoby. 

Jeśli chodzi Ci o stworzenie dla siebie czegoś ciekawego, czegoś, co potrafi podkreślić Twoje atuty, a jednocześnie ukryć to, czego pokazywać nie chcesz, jeśli chcesz poprzez strój wyrazić siebie i jednocześnie być "jedyną w swoim rodzaju" - służę pomocą i zapraszam. trelajolanta@gmail.com

Brałam udział w konkursie burdy w roku 1996. Byłam w gronie dziesięciu osób wybranych z 2500.
Cały strój uszyłam z jedwabiu ( surówka jedwabna, szyfon, podszewka) w kolorze ecru.



 






1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...